Dodajmy że takim kamieniem milowym dla Text jest ARR na poziomie 100 mln USD. To ma być wyznacznik tego że transformacja na suite idzie zgodnie z planem. Problemem moim zdaniem mogą być moce przerobowe spółki żeby przepchnąć na Text app w wersji enterprise dużych klientów. Po pierwsze to jest moc pracy żeby to płynnie zintegrować bez strat dla klienta, pokazując że może jeszcze więcej wycisnąć z produktu, po drugie to są poważne kwestie prestiżowo-marketingowe. Nie ma tu miejsca na fakapy. Patrząc na bezpośrednich konkurentów czyli hubdesk i zendesk (ten drugi jest bardziej zbliżony ofertą do texr) tym spółkom przejście na produkt suite zajęło od 2 do 3 lat (odpowiednio 2016-2018 oraz 2018-2021). Btw znamienne jest ze zendesk po przejściu na suite został w 2022 zdjęty z giełdy po zdolowaniunkursu kursu niskimi wynikami. Przypadek?