1. Ponad 300 000 klientów
2. Pierwsza spółka w swojej branży na NC
3. Właśnie dowiedzieliśmy się, że chce wykupić Eurotelekom = pozyskanie ich klientów i know how
4. Powyższe wskazuje, że realizują plan jaki wcześniej przedstawili - wiarygodni
5. Najniższe ceny
6. "największa internetowa telefonia w Polsce - www.parkiet.com/forum/viewtopic.php?p=6586684
7.http://media2.pl/telekomunikacja/30219-ktora-e-telefonia-jest-niezawodna.html do poniższego
Aviaa.com, niezależny serwis poświęcony telefonii internetowej VoIP, przeprowadził badanie przy wsparciu technologicznym WatchScript.pl. Dzięki badaniu powstał niezależny ranking operatorów VoIP, po raz pierwszy uwzględniający niezawodność - a więc i jakość - oferowanych przez nich usług telekomunikacyjnych
Wyniki badania wskazują, że pełną niezawodnością charakteryzowały się usługi świadczone zaledwie przez dwóch operatorów - easyCALL i Tlenofon. Większość pozostałych badanych operatorów tylko nieznacznie ustępuje im jakością swoich usług, ze wskaźnikiem niezawodności wynoszącym powyżej 99,9 procent. Zdecydowanie najgorzej w badaniu wypadła Słuchawka, ze wskaźnikiem dostępności na poziomie 96,37 procent.
Wyniki badania:
easyCALL - 100 proc.
Tlenofon - 100 proc.
Callfromweb - 99,989 proc.
Teleaikon - 99,978 proc.
Actio - 99,944 proc.
Inotel (również Ipfon) - 99,899 proc.
Freeconet - 99,899 proc.
Dialog Newfon - 99,798 proc.
Alekontakt - 99,742 proc.
Moje telefony - 99,709 proc.
Gadu-Gadu Nagłos - 99,698 proc.
Netia (również Fonea) - 99,328 proc.
Televoice - 99,922 proc.
MyFon - 99,160 proc.
HaloŚwiat - 98,846 proc.
Sieć T2 (również Freephone) - 99,474 proc.
Hopin (również Ifon) - 98,432 proc.
Ipcall - 96,841 proc.
Słuchawka - 96,371 proc.
pewnie jeszcze pare powodów znalazłoby się, jak ktoś chce pomóc udowodnić koledze