Netia – nowy klient w portfolio Unified Factory
Unified Factory podpisuje największy w historii spółki kontrakt z Netią, jednym z największych polskich operatorów telekomunikacyjnych, będącym częścią grupy Cyfrowy Polsat.
Netia Contact Center, to odpowiedź na wymagania współczesnych konsumentów, którzy oczekują błyskawicznej i sprawnej obsługi niezależnie od kanału komunikacji. Trudno znaleźć lepsze narzędzie do szybkiego uzyskania przewagi nad konkurencją, dzięki zintegrowanej komunikacji z klientami. Co istotne, naszą usługę można wdrożyć błyskawicznie i to już od jednego stanowiska, bez ponoszenia praktycznie żadnych nakładów inwestycyjnych - zapewnia Bożena Będkowska, Kierownik Produktu B2B w Netii.
Aplikacja Netia Contact Center, która jest integralną częścią usługi, zapewnia również mechanizmy do zarządzania zadaniami z wykorzystaniem bazy kontaktów, historii kontaktów i treści połączeń z każdego kanału komunikacji (np. zadanie z załączoną rozmową, polega na przesłaniu w zadaniu rozmowy z klientem jako opisu zadania do wykonania) i wiele innych dodatkowych funkcji.
Usługa Netia Contact Center powstała we współpracy z doświadczonym dostawcą tego typu systemów, polską firmą technologiczną Unified Factory, która dostarcza rozwiązania do automatyzacji procesów obsługi klienta do 21 krajów na całym świecie