Forum Giełda +Dodaj wątek
Opublikowano przy kursie:  1,25 zł , zmiana od tamtej pory: -36,06%

Re: kto sypie?

Zgłoś do moderatora
Potencjał firmy został skutecznie unicestwiony. Firma nie ma alternatywy dla planu , w którym Chopin sprzedaje się świetnie,a obecnie nie sprzedaje się w ogóle prawie. Marki Paloma (rynek balsamów rozwija się świetnie) została ZABITA , balsamy wycofane ze sprzedaży etc.To wygląda dosłownie na sabotaż firmy , komuś chyba zależy na jej upadku. Kto im tak doradza ? Code za 1,5 mln zł ??? Chore . Prezes wraz z zarządem powinni honorowo podac się do dymisji.
Jak mógł wypalić Chopin za 400,00 zł za flakon , zapach do bani, grafika flakonu -totalny kicz. Chopin przewraca się w grobie.
Cały marketing Miraculum powinien być zwolniony.
Cena za akcje na dzisiaj , to jak ktoś napisał 0,60 za akcje. ..Moim zdaniem nie warto nawet przy tej cenie.

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
MIRACULUM 0,76% 0,80 2025-10-17 17:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.