Forum Giełda +Dodaj wątek
Opublikowano przy kursie:  3,97 zł , zmiana od tamtej pory: -9,82%

Re: Korekta do 1.50 czy 2.00

Zgłoś do moderatora
Dnia 2025-09-10 o godz. 12:13 ~Jan napisał(a):
> Oczywiście znamy twój plan zakupu jest w tytule wątku, trend jest wzrostowy, widać paradoksalnie dzisiaj, po minimalnych obrotach, 5 jest celem w 3 tygodnie lub w 3 godziny po ogłoszeniu choćby iluzorycznych planów wejścia w produkcję "koców" dla wojska

tak z ciekawości, każda spółka na giełdzie dostanie lada dzień kontrakt na zbrojenia czy tylko te które masz w portfelu? bo zaraz się okaże że sieć pizzerii dostanie kontrakt na karmienie wojska i rezerwistów albo producent opakowań na robienie konserw dla armii.

A jak taki jesteś pewny 5zł w 3 tygodnie to brać kredyt, zapożyczać się po same jajca nawet u bociana bo takie 25% w 3h albo 3 tygodnie to fajnie sie podlewarować

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
PATENTUS -2,19% 3,58 2025-11-14 16:41:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.