Te 320 mln to chyba brutto. Przychody z gry wyniosły około 238 mln netto z czego spora porcja przypadła za czasów COVID, gdzie wszystkich pozamykano w domach, a rynek gier miał mniejszą konkurencję sektorową. Jak na spółkę wycenianą pod 300 mln jest to wynik mizerny i te konsensusy mimo wszystko są bardzo łagodne. Koszty Starrupture już teraz są olbrzymie i nadal będą rosły. Wishlista praktycznie od 3 miesięcy stoi w miejscu. Sytuacja rynkowa jest znacznie trudniejsza. Poza tym klasyczne pytanie - skoro jest tak dobrze to dlaczego fundusz zszedł poniżej progu przed premierą ? Absolutnie nic nie wskazuje na jakie szczególne przewagi rynkowe tego tytułu w kontekście kapitalizacji spółki.
A bo my tutaj mamy panie światowego hita i będziemy rośli po premierze. Piosenka grana na okrągło we wszystkich stacjach. Dziw człowieka ogarnia, że ta płyta się jeszcze nie starła.