Forum Giełda +Dodaj wątek
Opublikowano przy kursie:  2,66 zł , zmiana od tamtej pory: -53,76%

Re: Koniec sypania

Zgłoś do moderatora
Dnia 2021-06-04 o godz. 23:34 ~zoozosia napisał(a):
> Mam nadziej ze mi również wszystko pokaże .... zboki. Qubic po 2,5 -2,6 to promocja, nawet jak spadnie bardziej to i tak są to zaje... bist..e poziomy. Przypomnę ci tego posta jak popchnę po piątaku połowę tego co zebrałam wczoraj i dziś i zostanie mi czysty zysk. Wracam do popijawy miłego weckendu.....

Mega okazja powiadasz, ok wierze ci ale mozesz napisac wiecej dlaczego tak uwazasz, co sprawi, że kurs akcji wróci do poziomów sprzed kilku-kilkunasstu miesiecy ? Tutaj jak ktos zadaje normalne pytanie które nie jest naganianiem na kupno to nazywa sie go trolem a ja po prostu chcialbym sie dowiedziec dlaczego ma być tak swietnie skoro od kilku miesięcy kurs leci tylko w dół....?

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
QUBICGMS 1,65% 1,23 2025-11-07 09:49:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.