1. Nie bylem przekonany do gier typu om nom run, czy rb2, sprzedaz mnie zaskoczyla, wiec pojde dalej. Dlaczego nie ma tam trybu online i ewentualnie mikroplatnosci za skorki i inne bzdety? Wtedy te gry moglyby byc non stop po 2 dolary.
- Pewnie chodzi po prostu o model jakim kieruje się spółka, teoretycznie mogliby testować wszystkie modele ściągania kasy z klienta. W praktyce testują i korzystają z tego co im się sprawdza.
2. Co z kontaktem z inwestorami? Czy juz mozemy uznac, ze wyjebongo i idziemy dalej?
- Tutaj się zgadzam. Troszkę brakuje informacji. Na stronie cały czas mamy nieaktualne rozpiski gier itp. Są obietnice w wywiadach, które potem idą z reguły do piachu.
3. Za media spolecznosciowe odpowiada prezes bezposrednio, czy ktos jest w tym celu zatrudniony? Jesli to drugie to czas przemyslec pare rzeczy, a jak to pierwsze to rowniez.
- Tutaj też w sumie się zgodzę, media społecznościowe prowadzone są bardzo statycznie. Brakuje ciekawych postów. Może po prostu kwestia siły przerobowej firmy. Ciężko oceniać z zewnątrz.