W końcu jakiś post z którym można dyskutować.
No ja właśnie ze względu na wyprzedaże jestem sceptyczny co do przychodów. HF, Thief i parę innych gierek sprzedawane za 10 % podstawowej ceny po prostu nie wykręci super przychodu. Szansę na wyrównanie przychodu z Q3 oceniam na 10 %. Szansę na wyrównanie zysku netto (bez odpisu) oceniam na 20 %. Realistyczne wartości (60 - 70 % szansy na wykonanie) w bazowym poście.
Boję się że CMS2025 podzieli los HF2. Brak DLC w D1 nie spowoduje mega pompy sprzedażowej, no ale to już zależy od scope wersji bazowej. Poczekamy zobaczymy.
Holstin to może być turbo hit, to jaką społeczność zbudowali wokół takiej gry pierdółki budzi szacunek. Minus za niski udział w Sonka.
Builders of Egypt to moim zdaniem hidden gem, który może mieć sprzedaż najgorszą w Q1, a z każdym kolejnym kwartałem może się rozkręcać, bo ludzie będą szukali takich tytułów które są "hard to master".