Jeżeli chodzi o asortyment. To istotnie zegarki osiągnęły swój pułap. Nie rosną, ale też nie spadają. Biżuteria myślę ma jeszcze potencjał. Nie jest to drogie, a bransoletki są bardzo zróżnicowane, więc jeden klient może wracac kilka razy. Zwróć uwagę, że wracają do prac nad plantwear home i zupełnie nowa linia plantwear kids. To jeszcze oczywiście niewiadomą, ale jak na razie ich pomysły się sprawdzają. Co do zagranicy pamiętaj, że (chyba w listopadzie) informowali o umowie z dystrybutorem na terenie Nowej Zelandii i przede wszystkim Australii, a tam już powinni być klienci z pieniędzmi+ doceniona naturalność. Z niską marza się zgadzam, ale prezes to widzi i w raporcie (końcówka) zapowiedział optymalizację kosztów. Wracając do potencjału rynki- rozbież w końcówce raportu- jest info o sporym zainteresowaniu współpraca podobna do tej nawiązanej z CD Projekt. Uważam również, że mocnym sygnalem jest info o zamiarze kupienia nieruchomości pod zaplecze logistyczne. Wierzę, że nie podjeliby takiej decyzji, gdyby nie byli pewni swego.