ścianki wspinaczkowe przeżywają renesans. Dzieciaki praktycznie na każdym placu zabaw mają namiastkę wspinaczki. A Art ma aktualnie 18 mln wyceny i dwie lukratywne nominacje. Ekstra tani marketing. Za moment miliony chłopców i dziewczynek na całym świecie przeczytają recenzje nowej gierki, liczący się youtuberzy gamingowi wyrzucą tysiące recenzji do mediów. Zastawiam się czy ktoś, poszukujący czegoś do grania wybierając z setek pozycji przynajmniej nie zastanowi się nad wyborem, gdy zobaczy że to nie tylko inspirująca okładka a gra o 2 prestiżowych nominacjach. Kiedyś gierka o łowieniu ryb także budziła obawy - bo kto z młodych łowi - a jednak. Przychodzi mi do głowy, że większe studia mogą kupić sobie gotowca i rozwijać go na innym poziomie. Jeden powie marzenia a ja - wystarczy tylko trochę poczekać. Dodatkowo wolumen obrucił się na wysokości ponad 4,5 zł - warto pogłówkować jak to czytać.