Tego nie wie nikt, to raczej poufne informacje zapisane w umowach. W raportach jest natomiast dość istotna informacja "wysokość tantiem jest uzależniona od wysokości zysków netto ze sprzedaży gry." Zatem mogą być widełki tantiemowe, im lepiej na siebie zarobi tym wyższe będą tantiemy.
Kluczowe jest też to w jakim terminie będzie premiera, gra będzie wypuszczona w okresie świątecznym co daje idealne okienko dystrybucyjne. Producenci headsetów będą robili promocje na swój sprzęt, gra w tym czasie na ich sklepach będzie zapewne wisiała na frontach jako świerzynka do kupienia, lepiej z terminem premiery nie można było się wpasować. Są jedynie 2 warunki do spełnienia: PCF nie da ciała z promocją gry, a Incuvo dowiezie ją grywalną wolną od błędów i crashy, sama gra już się obroniła u graczy, wystarczy poczytać recenzje na Steam żeby uświadomić sobie, że na VR portowana jest zwyczajnie bardzo dobra gra. Dobrych shooterów na VR też nie ma za wiele, więc moim zdaniem rynek wchłonie tą grę.