Jesli obok tych 3 kanalow dystrybucji uda im sie rozwinac w dystrybucji przez internet to jak w koncu to wszystko sie tu pouklada a bedziemy na tych poziomach albo nizej to kiedys bedziemy mieli chyba luke na otwarciu... ten sklep www.yalu.pl coraz lepiej sobie radzi http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=19751908 szlu nie ma moze ale postepy sa...
http://relacje.ntt.pl/?node_id=731&lang=pl
Struktura dystrybucji Spółki oparta jest na trzech równoważnych kanałach sprzedaży. Obejmują one:
• Sieci handlowe: AGD RTV, super i hipermarketów oraz sklepy cash & carry (m.in.: Carrefour, Makro Cash and Carry, Media Markt, Real, Saturn oraz Tesco).
• Hurtownie: dystrybutorzy IT, sklepy internetowe oraz sklepy detaliczne (m.in. firmy: AB, Action, Incom, Komputronik, Pronox Technology, oraz Yamo)
• Integratorzy IT (w tym: Koma, Comarch, Wasko, ABG Ster-Projekt, Optix, Asseco oraz Prokom Software, Computerland)