„Oto informacja uzyskana z THC Pharma: Dziękujemy za przesłaną wiadomość oraz szczegółowe uwagi dotyczące procesów importu. Pragniemy zaznaczyć, że zaistniałe trudności nie wynikają z działań naszej spółki, lecz są konsekwencją czynników administracyjnych i operacyjnych pozostających poza naszym bezpośrednim wpływem. Niemniej jednak, traktujemy tę sytuację z najwyższą powagą i w ostatnich tygodniach podjęliśmy szereg działań mających na celu ograniczenie ryzyka podobnych opóźnień w przyszłości, w tym przegląd współpracy z dostawcami oraz usprawnienie procesu składania wniosków do GIF. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby kolejne procesy importowe przebiegały terminowo i zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dziękujemy za okazane zainteresowanie i pozostajemy do dyspozycji w przypadku dodatkowych pytań.”.
Źródło: https://hhsa.pl/pytania-do-spolki/