Jeszcze kilka pytań/tematów:
1. Jak prezes ocenia IVQ2023 vs IIIQ2023?
Z tego co zaobserwowałem to w zasadzie w IVQ2023 stał pod względem wyprzedaży/promocji gier z Grupy PLW.
W październiku 2023 była wyprzedaż związana z Publisher Sale. W listopadzie też były wyprzedaże na dużej ilości gier z Grupy PLW, a w grudniu na początku sporo gier z Grupy PLW miało daily deal na Steam. A od 21 grudnia 2023 znów jest wyprzedaż zimowa na Steam.
Do tego w IVQ2023 premiera HF2 w grudniu, i Thief 2 w październiku, które wiadomo że dodadzą do wyników IVQ2023 bardzo dużo.
2. Jaki jest mniej więcej podział przychodów ze sprzedaży gier ze względu na to czy gra jest sprzedawana w regularnej cenie czy w cenie promocyjnej?
3. Czy premiera GOLD 2 to jeszcze 2024 rok czy raczej 2025?
4. Czy premiera Nobodys Left to jeszcze 2024 rok czy raczej 2025?
5. Z czego wynika fakt przełożenia premiery Robin Hood z 17.01.2024 (tak było na stronie PLW) na luty 2024 (tak jest obecnie na stronie PLW)
6. Czy w związku z przesunięciem planowanej premiery Robin Hood banery crosspromocyjne które miały przejść z HF2 na Robina zostaną zajętę przez inne gry z Grupy PLW, które będą miały wcześniej premiery ? Np. 10 stycznia 2024 premiera Beer Factory. A później dwa wyjścia z EA gier z Freemind: House Builder (15 stycznia), Arena Renovation (19 stycznia)
7. Jak wygląda sytuacja z Thief Simulator na mobile?. W ostatnich aktualnościach RockGame była mowa, że gra może być featurowana przez google co może bardzo dobrze pomóc w sprzedaży.
8. Developer od Builders of Egypt w Devlogu z 14 grudnia 2023 o tytule " Big Prologue update!" napisał że za około 3 miesiące gra powinna być gotowa do wydania.
Czy w związku z tym premiera będzie jeszcze w IQ2024 czy raczej IIQ2024?(zakładając, że faktycznie za 3 miesiące gra będzie już po pozytywnym testingu w PLW)
9. Jaka jest struktura sprzedaży Simrail wg kraju zakupu? Czy dominuje Polska?