Forum Giełda +Dodaj wątek

Re: GIGANTYCZNY ZYSK - FABRYKA ZYSKÓW

Zgłoś do moderatora
Będą badać efektywność telewizji sklepowej w sieciach Tesco, Piotr i Paweł i Alma
. Prześlij»
Drukuj»
Komentuj»portalspozywczy.pl
22-09-2011, 14:14Spółka Call2Action i firma badawcza Millward Brown SMG/KRC przebadają nośniki Digital Signage (DS). To pierwsze tego typu przedsięwzięcie na polskim rynku reklamy DS. Badanie ma dostarczyć reklamodawcom i domom mediowym nowe narzędzia analityczne, które pozwolą na pełniejsze wykorzystanie atutów tego młodego medium.
- Doświadczenia kilkunastu lat w branży mediowej, po różnych jej stronach, już dawno nauczyły mnie, że niezależnie od tego czy rzecz dotyczy telewizji, prasy czy Digital Signage - wszędzie istnieje potrzeba oparcia się na twardych danych i policzalnych wskaźnikach. Siłą rzeczy młode branże, a taką jest Digital Signage, początkowo borykają się z niedostatkiem tego typu danych, jednak im szybciej potrafią się "zmierzyć i zważyć", tym lepiej dla ich biznesowych perspektyw - mówi Rafał Tyborowski, Dyrektor Operacyjny Call2Action.

Dlatego Call2Action SA robi pierwszy krok w kierunku standaryzacji, rozpoczynając badania z firmą, z którą szeroko współpracują reklamodawcy i domy mediowe. - Chcemy tym partnerom dostarczyć w pełni użyteczne narzędzia do planowania kampanii w Digital Signage, które pozwolą na wyłowienie wszystkich atutów tego medium. Co ważne, rezultaty badania będą prezentowane w takiej formule, jaka stosowana jest w innych badaniach mediów: PBC, RadioTrack, NetTrack czy TGI - dodaje Tyborowski.

Efektem badań ma być szeroki zestaw wskaźników, zarówno ilościowych, jak i jakościowych, m.in. znajomość wspomagana medium, wskaźniki pozwalające na oszacowanie zasięgu tygodniowego, miesięcznego itd., nastawienie do medium, stopień zainteresowania przekazem, postrzegany stopień perswazyjności (czyli przełożenie na decyzje zakupowe) itp.

Badanie będzie realizowane na próbie mieszkańców największych aglomeracji, robiących zakupy w sieciach: Tesco, Piotr i Paweł oraz Alma. Do realizacji badania zostanie wykorzystana technika wywiadu telefonicznego (CATI), która zapewni reprezentatywność realizowanej próby.

Call2Action SA posiada łącznie w supermarketach Piotr i Paweł, hipermarketach Tesco oraz sklepach sieci delikatesowej Alma ponad 3000 ekranów. Generują one ponad 25 mln kontaktów miesięcznie, co czyni Call2Action SA największą pod względem zasięgu firmą na rynku reklamy Digital Signage w Polsce. Współczesne strategie planowania mediów wymagają od mediaplannerów dostępu do narzędzi, opartych na wynikach badań medialnych.

Potrzebne są informacje o zasięgu czy strukturze audytorium i to właśnie te cele ma za zadanie zrealizować nasze badanie. Trzeba też pamiętać, że dzięki istnieniu badań danego medium, planowanie kampanii w nim staje się łatwiejsze i - przede wszystkim - sparametryzowane. Można obliczyć do jakiego odsetka grupy celowej dotrze komunikat i z jaką częstotliwością. Mam nadzieję, że nasze badanie stanie się płaszczyzną do rozmów reklamodawców z właścicielami mediów Digital Signage i jednym oraz drugim dostarczy argumentów w rozmowach handlowych - komentuje Izabella Anuszewska, Research Unit Director w Millward Brown SMG/KRC.

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
C2A 0,00% 0,00 1970-01-01 01:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.