Ty piszesz kompletne brednie. W biznesach internetowych liczy się przede wszystkim wzrost przychodów, bo muszą nabrać masy. A w przypadku MZN dynamika jest mocno dwucyfrowa i rośnie od kilku miesięcy.
W międzyczasie udało się spółce zdobyć 3 miejsce w swoim segmencie w Polsce (po otodom.pl i gratka.pl) i jako jedynej zbudować segment pośrednictwa kredytowego (zgodnie z trendami światowymi). Segment Finansowy juz jest prawie na break-even (brakuje tylko kilkuset tysięcy PLN) i ma silną dźwignie (czyli wzrost przychodów prowadzi do ponadprzeciętnego wzrostu zysków).
W perspektywie kilku miesiecy widzę tutaj nie tylko dwucyfrowy wzrost przychodów, ale rowniez zysków, co powinno się szybko przełożyć na dynamiczny wzrost wyceny giełdowej (MZN był już w 2017 notowany ponad PLN 2 za akcje, mimo iż wtedy dopiero się rozkręcał!).
Raport za 9M/19 powinien dać przedsmak, co nas czeka w kolejnych kwartałach.