Marketing jeszcze nie wystartował. 4Divinity nie ruszyło jeszcze z kampanią w Azji, a to właśnie tam JDM może zgarnąć ogromny hype. W maju gra będzie jedną z najciekawszych premier na Steami. Praktycznie bez konkurencji w kategorii wyścigów i gier sportowych w maju itd. Do tego JDM już wcześniej zbierał bardzo pozytywne komentarze od graczy i influencerów youtube/tiktok a bliżej premiery większość kanałów gamingowych będzie nagrywać i wrzucać o grze. Po premierze również. Myślę że twórcy zostawili jakąś niespodziankę,mam takie przeczucie i liczę na to choć w tym temacie mogę się mylić. Wishlist z każdym dniem będzie rosnąć, a przy odpowiednim marketingu może wystrzelić jeszcze mocniej. Liczę też, że premiera i sprzedaż JDM dobrze „odpali” w Japonii. Tematyka i klimat, grafika, lokalizacje i nawiązania do kultowych serii dają ku temu pełen potencjał.