chwalą się czymś czym powinien chwialić się apis no panowie będą siedzieć?!
Projekt 1
KIS: Inteligentne technologie Kreacyjne. Projekt realizował obszar Gry w szczególności Narzędzia i wiedza wspierające proces wytwórczy gier, gdyż celem projektu było stworzenie narzędzia automatyzującego i ułatwiającego procesy testowania gier oraz wykrywania błędów w tym testowania elementów tworzonych proceduralnie (automatycznie). W projekcie wykorzystywano techniki sieci neuronowych oraz język skryptowy LUA oraz C++.
Budżet: 4 000 000 PLN
Czas trwania: 36 miesięcy
Projekt 2
KIS: Inteligentne technologie Kreacyjne. Projekt realizował obszar Gry w zakresie: głównego modelu rozgrywki, zestawu głównych i pobocznych elementów funkcjonalności gry oraz ich połączeń i zależności, a także: Tworzenie systemów służących gromadzeniu, przechowywaniu i obróbce zasobów danych, które charakteryzują się dużą złożonością, zmiennością i rozmiarem oraz: Narzędzia automatyzujące i ułatwiające procesy testowania gier oraz wykrywania błędów w tym testowania elementów tworzonych proceduralnie. W projekcie zastosowane zostały techniki reinforcement learning w oparciu o procesory graficzne (GPU).
Budżet: 5 500 000 PLN
Czas trwania: 17 miesięcy