To co mówisz nie ma kompletnie sensu.... Z jednej strony porównujesz ForeverSkies w EA (bo przecież EA Green Hella dało takie same wyniki sprzedaży jak Full Green Hell + coop, nieprawdaż) do Thief symulatora. A dlaczego nie do Agony, Builder simulatora, motorcycle mechanic simulator itp itd?? Bo to kompletne klapy gdyż świetne wyniki sprzedażowe odniosły gry, które mogę policzyć na palcach u jednej dłoni - przy czym nie jest to problem bo to model biznesowy gdzie produkujemy 100 małych gier z czego 5 jest hitami. Przy takim modelu biznesu poprawne byłoby zsumowanie wszystkich budżetów 100 gier i zyski z tych 100 gier łącznie. Wyciągnięcie jednej gry z worka i wysunięcie Twoich wniosków jest kompletnie absurdalne. Z drugiej strony porównujesz Cyberpunk z ForeverSkies i mówisz, sytuacja w rankingach jest żenująca. Ja wyciągam wniosek, że żenujące jest to, że pełna wersja Thief simulatora jest dzisiaj słabsza w rankingach sprzedaży od jakiejś śmiesznej gierki w EA, która nawet nie jest w pełni gotowa czyt. ForeverSkies. Dodatkowo żenujące jest to, że Cyberpunk przez większość czasu ma słabsze miejsce od CS:GO :DDD.