Forum Forex +Dodaj wątek

Re: EUR/PLN

Zgłoś do moderatora
4,23gora a 4,21 to juz fuksiak wg mnie i super zakup wtedy ale kasa twoja
  • EUR/PLN Autor: ~CASh
  • Re: EUR/PLN Autor: ~CASH
  • Re: EUR/PLN Autor: ~bax
  • Re: EUR/PLN Autor: ~BAX
  • Re: EUR/PLN Autor: ~gamon