Blokada minie
jaki sposób konsumenci będą pozyskiwać muzykę?
Max Hole: Fizyczne produkty deluxe dostępne będą w kurczącej się sprzedaży detalicznej, ale również w rosnącej sprzedaży bezpośredniej. Produkty cyfrowe można będzie nabyć, korzystając z coraz mniej popularnej oferty „a la carte”, ale przede wszystkim w serwisach opartych o model subskrypcji, dostarczających produkty do wszystkich rodzajów urządzeń ruchomych i stacjonarnych. Będziemy musieli się przyzwyczaić do tego, że konsumentom zależy bardziej na szybkim i łatwym dostępie niż na posiadaniu.
Harvey Goldsmith: Za pomocą komórek i Internetu. Zważywszy na to, że Internet już jest zbyt ciasny, komórki odgrywają coraz większą rolę dzięki stosownym aplikacjom.
Steve Schnur: Z pewnością będzie to i-Tunes. Rozwijają się też serwisy działające w oparciu o subskrypcję. Dla połowy naszego pokolenia pobieranie muzyki jest już normą. I bardzo podoba mi się ironia faktu, że przemysł muzyczny wykonał krok naprzód cofając się do sprzedaży singli.