ja najmocniej zwróciłbym uwagę na to jaką moc pokazał DOOH w spółce. +14% wzrostu sprzedaży przy spadającym rynku! Rynek reklamy DOOH spadł w 1Q o 40%!! a my 14% w górę i to jeszcze przed odmrożeniem gospodarki. Co będzie po odmrożeniu??
Teraz jak odmraża się gospodarka i ludzie zdecydowanie częściej będą chcieli spędzać czas poza domem, to tym bardziej DOOH stanie się jeszcze bardziej atrakcyjny dla reklamodawców i zacznie się jazda w tym segmencie reklamy.
EBITDA bardzo silna poprawa. Na pozostałych pozycjach też poprawa patrząc na działalność porównywalną. Szczerze mówiąc mocno zaskoczył mnie in plus wynik. A głowiłem się, czy jeszcze wczoraj nie dokupić, ale bałem się po tym wzroście. Liczyłem, że wynik będzie jeszcze słaby i że dziś po lepszej cenie kupię. Teraz żałuję, że nie kupiłem :( Cóż może jeszcze w okolicy wczorajszego close otworzy się...?
zacytuje jeszcze spółkę odnośnie perspektyw DOOH:
Zdaniem Zarządu Emitenta wraz z wygaszaniem pandemii rosnąć powinny wydatki reklamowe, a DOOH powinien
być jednym z głównych beneficjentów tego odbicia. Przewaga konkurencyjna nośników cyfrowych była widoczna
po nastaniu pandemii COVID-19, wyróżniając się elastycznością w tworzeniu kampanii promocyjnych w warunkach
ciągłych zmian decyzji administracyjnych, uzależnionych także od sytuacji w danym regionie kraju. Z badań firm
monitorujących rynek takich jak Verizon Media Study wynika, że w Stanach Zjednoczonych ponad 60% firm planuje
z tego powodu zwiększać swoje wydatki na zewnętrzną reklamę cyfrową już w 2021 roku. W przypadku rynku
krajowego może być podobnie. Da to szansę na przyspieszenie rozwoju DOOH, zwłaszcza poprzez dostarczanie
bardziej dopasowanych form reklamowych dla odmrażających swoje budżety reklamodawców. Dotyczyć to będzie
zwłaszcza tych branż, które pandemia zmusiła do przekształcenia dotychczasowych modeli biznesowych i do
oferowania klientom swoich usług w nowej formule. Stwarza to dla DOOH nowe możliwości ponieważ
w odróżnieniu od tradycyjnej reklamy zewnętrznej, dysponuje ona zapleczem technologicznym dającym
możliwości bieżącego dopasowania prowadzonej komunikacji do aktualnych potrzeb klienta. Docelowo będzie to
dotyczyć także możliwości automatycznego zakupu reklam na ekranach cyfrowych. Upowszechnić powinien się
także „Streaming live” w związku z możliwymi ograniczeniami lub zmianami w organizacji imprez masowych.