Forum Giełda +Dodaj wątek
Opublikowano przy kursie:  6,58 zł , zmiana od tamtej pory: 2 392,40%

Re: EBITDA Ikw. 1,96m PLN

Zgłoś do moderatora
ja najmocniej zwróciłbym uwagę na to jaką moc pokazał DOOH w spółce. +14% wzrostu sprzedaży przy spadającym rynku! Rynek reklamy DOOH spadł w 1Q o 40%!! a my 14% w górę i to jeszcze przed odmrożeniem gospodarki. Co będzie po odmrożeniu??
Teraz jak odmraża się gospodarka i ludzie zdecydowanie częściej będą chcieli spędzać czas poza domem, to tym bardziej DOOH stanie się jeszcze bardziej atrakcyjny dla reklamodawców i zacznie się jazda w tym segmencie reklamy.

EBITDA bardzo silna poprawa. Na pozostałych pozycjach też poprawa patrząc na działalność porównywalną. Szczerze mówiąc mocno zaskoczył mnie in plus wynik. A głowiłem się, czy jeszcze wczoraj nie dokupić, ale bałem się po tym wzroście. Liczyłem, że wynik będzie jeszcze słaby i że dziś po lepszej cenie kupię. Teraz żałuję, że nie kupiłem :( Cóż może jeszcze w okolicy wczorajszego close otworzy się...?

zacytuje jeszcze spółkę odnośnie perspektyw DOOH:

Zdaniem Zarządu Emitenta wraz z wygaszaniem pandemii rosnąć powinny wydatki reklamowe, a DOOH powinien
być jednym z głównych beneficjentów tego odbicia. Przewaga konkurencyjna nośników cyfrowych była widoczna
po nastaniu pandemii COVID-19, wyróżniając się elastycznością w tworzeniu kampanii promocyjnych w warunkach
ciągłych zmian decyzji administracyjnych, uzależnionych także od sytuacji w danym regionie kraju. Z badań firm
monitorujących rynek takich jak Verizon Media Study wynika, że w Stanach Zjednoczonych ponad 60% firm planuje
z tego powodu zwiększać swoje wydatki na zewnętrzną reklamę cyfrową już w 2021 roku. W przypadku rynku
krajowego może być podobnie. Da to szansę na przyspieszenie rozwoju DOOH, zwłaszcza poprzez dostarczanie

bardziej dopasowanych form reklamowych dla odmrażających swoje budżety reklamodawców. Dotyczyć to będzie
zwłaszcza tych branż, które pandemia zmusiła do przekształcenia dotychczasowych modeli biznesowych i do
oferowania klientom swoich usług w nowej formule. Stwarza to dla DOOH nowe możliwości ponieważ
w odróżnieniu od tradycyjnej reklamy zewnętrznej, dysponuje ona zapleczem technologicznym dającym
możliwości bieżącego dopasowania prowadzonej komunikacji do aktualnych potrzeb klienta. Docelowo będzie to
dotyczyć także możliwości automatycznego zakupu reklam na ekranach cyfrowych. Upowszechnić powinien się
także „Streaming live” w związku z możliwymi ograniczeniami lub zmianami w organizacji imprez masowych.

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
DIGITANET 0,61% 164,00 2025-12-23 17:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.