Dokładnie tak. W analizie spółek bardzo często ważniejszy jest wskaźnik EBITDA niż sam zysk netto. Ebitda w reklamie zewnętrznej wyniosła ok. 469 tys. zł.
Ponadto przy analizie fundamentalnej spółki, aby odpowiedzieć sobie na pytanie, czy jest tania, czy droga, liczą się wskaźniki m.in. cena/wartość księgowa, cena/zysk, ale również jednym z najważniejszych wskaźników jest EV/EBITDA, a ta dla 4FUN Media wynosi aktualnie 3.94. Im niższy każdy z tych 3 wskaźników w porównaniu do innych spółek z branży, tym wyżej można wycenić spółkę w tzw. analizie porównawczej. I to np. robi biznesradar biąrąc do wyceny m.in. w/w 3 wkaźniki, wskazując aktualnie przy cenie bieżącej 6.27 zł jako wartość teoretyczną dla 4FM 9.93 zł.
http://www.biznesradar.pl/wycena/4FUN-MEDIA