Haha haha haha, czegóż to te trolle spadziowe jeszcze nie wymyślą. Nosz, jestem pełny podziwu dla inwencji.
A teraz weźmy sklep sieci Biedronka, w którym sprzedaje się Coca-Cola. I całą masę innych sieci. Jak to jest, że taka duża firma jak Coca-Cola nie może sprzedać sama swoich produktów.
Takie to jest mniej więcej rozumowanie tego trolla spadziowego. I w dodatku jeszcze podaje kłamstwa, bo komercjalizacja to co innego, a dalsze rozwijanie CoolCryo pod zastosowania w robotyce i inne zastosowania (np. jakaś dodatkowa hybryda z jakimś innym urządzeniem - kto wie) to co innego. I właśnie tej drugiej opcji dotyczy dzisiejsze Espi. Pierwsza opcja, czyli komercjalizacja, nie jest w niczym zagrożona, bo i nie może być. Projekt został zamrożony i nie jest rozwijany, bo został wysłany do certyfikacji różnych. Więc o czym tutaj mowa, nie będzie żadnego rozwoju w spółce z inną firmą, tylko już komercjalizacja. Za to dalej, po komercjalizacji, będzie ciekawie i tutaj to Espi to potwierdza.