Cóż, nie podałeś żadnych wyliczeń jak doszedłeś do wyniku 6 mln więc ciężko na ten temat rozmawiać, ale przypomnę tylko fragment komunikatu po 14 dniach od premiery:
"Po odjęciu prowizji z tytułu umowy dystrybucyjnej koszty Gry zostały zwrócone w 331 % w przeciągu 14 dni od premiery Gry na Steam."
Koszty gry wynosiły 3,4 mln PLN co oznacza, że zysk wyższy niż 6 mln był już po 14 dniach. Oczywiście jest to zysk na poziomie operacyjnym, a nie netto, ale mimo wszystko bazując chociażby na tym komunikacie zadje się, że 6 mln netto zysku za I półrocze to trochę zaniżona prognoza.
Ja podawałem tylko swoją prognozę zysku netto za I półrocze na poziomie 9,5-10,5 mln PLN, mogę się mylić każdy musi podejmować decyzję samodzielnie.
W moim odczuciu po to właśnie jest forum spółki, żeby wymieniać się faktami oraz swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi spółki, można się ze mną nie zgadzać, nie mam zdolności profetycznych (takich jakie niektórzy tu sobie przypisują) i każda konstruktywna krytyka oparta na faktach jest mile widziana.
Za tydzień będzie więcej do powiedzenia.