PGS nie ma swoich produktów. Porównywanie go z LiveChat nie ma sensu bo w LC model biznesowy jest fundamentalnie rożny od modelu PGS. Model LC to abonament (SaaS) który charakteryzuje się niewspółmierna możliwością wzrostu przychodu przy nieznacznym wzroście kosztów. W PGS zawsze wzrost przychodów jest powiązany z zatrudnianiem nowych ludzi a wiec kosztami. W związku z tym problemy rynku pracy w IT bardziej bolą PGS niż LC ponieważ PGS zarabia na "wynajmie pracownika" a LC na marzy na swoim produkcie. LC jest wiec wstanie płacić więcej za tego samego pracownika. Marża LC to 50% coś o czym PGS może tylko pomarzyć. Klientela LC to kilkadziesiąt tysięcy rozproszonych mikro klientów z różnych lokacji geograficznych. Utrata nawet 100 czy 300 nie oznacza praktycznie nic dla LC podczas gdy utrata 10-30 dla PGS oznaczała by duże problemy. PGS będzie zawsze niżej wyceniany (mnożnik) niż LC bo to są inne biznesy. PGS powinni być raczej porównywane do innych firm it usługowych które NIE maja kontraktów dla sektora publicznego (odpada Asseco). Niezmienia to faktu ze software zjada świat i PGS napewno będzie się rozwijał.