W Poprzednim przetargu gdzie oferty najniższe miała Alusta z Comremum:
Konsorcjum:
1.ALUSTA S.A. - Lider ul. Czerwonacka 1 60-016 Poznań
2.COMPREMUM S.A. - Partner ul. Gryfińska 1 60 -192 Poznań
CZĘŚĆ I
32 030 312,97 PLN netto 39 397 284,95 PLN brutto
CZĘŚĆ II
70 711 993,95 PLN netto 86 975 752,56 PLN brutto
CZĘŚĆ III
82 768 094,79 PLN netto 101 804 756,59 PLN brutto
CZĘŚĆ IV
52 072 264,04 PLN netto 64 048 884,77 PLN brutto
INFORMACJA O KWOCIE, JAKĄ ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA
PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. z siedzibą w Warszawie (03-734) przy ul. Targowej 74, jako
Zamawiający, w imieniu której działa PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji
Inwestycji Region Centralny z siedzibą w Warszawie (03-816) przy ul. Chodakowskiej 50,
działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień
Publicznych (t.j. Dz.U. z 2022, poz. 1710 z późn. zm.), informuje, że kwota przeznaczona na
sfinansowanie ww. zamówienia wynosi:
156 200 388,69 PLN netto, tj. 192 126 478,09 PLN brutto,
- w tym Wynagrodzenie Warunkowe: 26 011 721,69 PLN netto, 31 994 417,68 PLN brutto
z tego:
dla Części I: 16 087 482,85 PLN netto, tj. 19 787 603,91 PLN brutto
- w tym Wynagrodzenie Warunkowe: 2 679 014,63 PLN netto, 3 295 187,99 PLN brutto
dla Części II: 49 566 971,56 PLN netto, tj. 60 967 375,02 PLN brutto
- w tym Wynagrodzenie Warunkowe: 8 254 283,36 PLN netto, 10 152 768,53 PLN brutto
dla Części III: 56 257 003,40 PLN netto, tj. 69 196 114,18 PLN brutto
- w tym Wynagrodzenie Warunkowe: 9 368 360,27 PLN netto, 11 523 083,13 PLN brutto
dla Części IV: 34 288 930,88 PLN netto, tj. 42 175 384,98 PLN brutto
- w tym Wynagrodzenie Warunkowe: 5 710 063,43 PLN netto, 7 023 378,02 PLN brutto.
Tu rozbieżności mniejsze ale PKP PLK i tak ma niedoszacowane wynagrodzenia dla wykonawców robót.
Co teraz zrobi z tymi wszystkimi przetargami PKP PLK ?