zobaczymy za kilka dni
baza odniesienia nie jest jakaś wygórowana bo w ub. roku było tylko 20,6mln ale była niedziela handlowa czyli o jeden dzień handlowy wiecej, ale jak pokazują statystyki za br sprzedaż internetowa skoczyła o 78% i stanowi 38% ogólnej sprzedaży- więc ten jeden dzień wiele nie robi. Kampanie reklamowe w necie idą pełną parą i w marcu również można spodziewać się dobrej sprzedaży w necie.
dzień kobiet jak co roku pozytywnie wpływa na sprzedaż -dodatkowo w podróżowaniu w br jest duże ożywienie a nic nie wpływa lepiej na zmianę "garderoby" jak wyjazdy począwszy od koszulek skończywszy na bieliźnie.
Ja oczekuję 22-23mln przy marży 67% -marża niższa o 1% bo jeszcze z zapasów kupionych powyżej 4zł za dolara
w raporcie za kwiecień marża powinna być już lepsza niż w ub. roku