Dnia 2021-07-12 o godz. 22:26 ~Maros napisał(a):
> Ciągłe dokładanie na 65zł zniechęciło już nie jednego. Spodziewałem się że dziś odpuszczą i po infie z Biedronką pare ładnych procent przytulę
Info z Bedronką nie ma wielkiego znaczenia, bo nikomu nie będzie się chciało czekać aż Pani z kasy pójdzie na zaplecze po paczkę. W Kauflandzie to przynajmniej punkt obsługi masz.
Tu bardziej chodzi o to, po co to wszystko jest łączone w sieć.
Wyobraź sobie, że masz obok siebie Biedronkę, a Romek sklep ABC. Ty nadajesz w Biedrze, przewóz obsługuje DPD,lub Poczta, a Romek odbiera w Żabce, razem z Żabkowymi zakupami. A AI to wszystko podpowiada. Ktoś dostarcza logistykę, ktoś towar, ktoś transport, ktoś nadanie, ktoś odbiór. To są olbrzymie, wielomilionowe nakłądy w IT i niestety Inpost jest lata świetlne przed wszystkimi i klienci go zawsze wybiorą. Ale wszyscy pozostali są wkurzeni i Pointpack daje im nadzieję na ten user experience odciągający klientów od inpostu.
Tak to sobie wyobrażam.