Na kursach walutowych, prowizjach platform, strukturze geograficznej sprzedaży zwlaszcza na steam oraz momencie zakupu- np.wiekszosc sprzedazu na konsolach poszła na zniżce w preorderach. Ponad 50% sprzedaży na steam idzie za 15usd brutto, czyli poniżej 10 usd netto. Jest dużo danych , dużo tabelek Excela trzeba wypełnić, ale przede wszystkim trzeba znać runek a nie reagować euforycznie na peak 18k. TWOM miał niewiele niższy i kosztował może połowę ceny , ale za to jego budżet wynosił 1mln zł. Nie rozumiesz, że 11bit ma od 2023 blisko 100mln rocznie kosztów, stąd pewnie te zachwyty nad sprzedażą w wysokości 10mln zł gry robionej przez 7la jako 1 z 2 w całym rzucie produkcyjnym. Chwała, że tego gamepassa zdobyli bo i tu i na FP2 byłaby kompletna katastrofa.