Forum Giełda +Dodaj wątek
Opublikowano przy kursie:  1,90 zł , zmiana od tamtej pory: -92,11%

Re: Dlaczego w Media Markt nie ma już prodkuktów Larka?

Zgłoś do moderatora
http://www.euro.com.pl/search.bhtml?keyword=lark

Kliknij na obojętnie jaki tablet Larka (najlepiej z serii FreeMe X2, bo taki akurat reklamują na swojej stronie), daj sobie nawet całą Warszawę, a nie tylko Targówek. I co? Produkt niedostępny. Lark nie jest dostępny także w EuroAgd przez internet "produkt niedostępny w sklepie internetowym".
Kto tu kogo robi?
Przed Świętami nie ma Larka, normalne? Wykupili wszystkie! To nie czasy komuny, teraz towaru jest w bród. Każda poważana firma zadba o brakujący towar, szczególnie przed największym okresem zbytu, jakim są Święta, ale widocznie Lark i Navigo mają inną koncepcję. Jeżeli nie widzisz, że tu coś tu śmierdzi. to jesteś wyjatkowo naiwny i ślepy.

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
LARK 0,00% 0,00 1970-01-01 01:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.