Jak to jakie info? Przede wszystkim wyniki za drugi kwartał i może wyniki audytu, jeśli zadecydują o ich upublicznieniu.
Nie wiemy co się teraz dzieje w spółce(reorganizacja), ale że sprzedawali usługi ładowania i zarządzania ładowaniem to akurat wszyscy wiedzą, powinieneś wiedzieć i ty. XAir też sprzedali, na razie niedużą serię, ale w całości i szybko mimo wysokiej ceny.
Musieli dotkliwie odczuć wyjście Innogy z carsharingu, bo 500 autek, które mieli do ładowania zniknęło nagle z ulic. Dziwne, że przeszło to jakoś tak bez echa, bez analiz biznesowych i komunikatów. Czy coś programowali sami? Pewnie tak, pytanie co konkretnie? Tego nie wiemy, bo prezesi generalnie czuli wstręt do informowania o czymkolwiek.
Sytuację mają teraz jak wszyscy w tej branży w kraju. Ładowanie dla Volkswagena i Innogy to na razie za mało, by porządnie zarobić.
Potrzebne grubsze finansowanie do czasu, gdy elektryków będą setki tysięcy.