spółka Klasztorne wygrała dofinansowanie projektu, zmieniono nazwę na Stoppoint więc trwała implementacja technologii do spółki, po implementacji spółka zmieniła nazwę na Planet B2B. Może komuś być ciężko zrozumieć o co tutaj chodzi przez te zmiany nazwy spółki, ale trzeba o tym pamiętać że technologie zostały wprowadzone do spółki Stoppoint czyli obecnej Planet b2b. Kłamstwem jest że projekt Dazumi poszedł w piach, spółka Stoppoint nie informowała o zwrocie kosztów ani o niepowodzeniu implementacji, spółka jedynie informowała o zmianie prezesa i skupie udziałów serii F, która była stworzona tylko na czas implementacji w celu przykrycia inwestorów na serii G. Seria F jest przeznaczona do umorznia, o tym można poczytać na NPI.
Warto być świadomym.
Zarząd spółki Produkty Klasztorne poinformował o zakwalifikowaniu projektu spółki Dazumi (przyszła spółka zależna firmy) do listy projektów wybranych do dofinansowania w konkursie w ramach Poddziałania 3.2.1 Badania na rynek Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020. Całkowity koszt projektu Dazumi wynosi 19 170 780 zł, z czego kwota dofinansowania wynosi 9 783 200 zł, a nakłady w pozostałym zakresie zostaną sfinansowane ze środków własnych.
Projekt dotyczy wdrożenia innowacji produktowej będącej wynikiem prac badawczo-rozwojowych przeprowadzonych przez Dazumi tj. uruchomienia produkcji innowacyjnego wysyłkomatu posiadającego szereg funkcjonalności stanowiących przełomowe rozwiązania dla branży usług kurierskich i e-commerce.
Wszystkie udziały spółki Dazumi sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zostały wniesione jako wkład niepieniężny do spółki Produkty Klasztorne w zamian za akcje serii F.