Tłumaczone przez google- wyszło trochę pociesznie
Abertis skargę do Luksemburga UE Konkurs na jego rolę w połączeniu z Autostrade
MADRID, 28 maja. (EUROPA PRESS) --
Abertis złożył wniosek do Trybunału w Luksemburgu przeciwko decyzji Konkurencji Komisji UE do zamknięcia dochodzenia, które raz otwarte na wyniki osiągnięte przez włoski rząd, zanim projekt nie połączenia między Abertis i Atlantia (poprzednio Autostrade) .
W sądowy został złożony na początku tego tygodnia i oczekuje na przyjęcie do rurociągu, Reuters zgłaszane dziś źródeł w grupie koncesji kontrolowane przez ACS i La Caixa.
Jednak Abertis dołączył ustawy złożony wcześniej dokładnie ten sam Atlantia akcjonariuszy i została uznana za dopuszczalną.
Z tej inicjatywy, firmy, która przewodniczy Salvador Niemiecki który realizuje konkurencji władzom podjęcie decyzji na temat roli odgrywanej przez zarządzającego miał następnie we Włoszech w procesie syntezy. Ostatecznym celem jest zapobieganie precedensu i podważają przyszłych projektów integracyjnych między europejskimi firmami.
Abertis ogłoszone pod koniec stycznia 2008, że ostatecznie zaproponowany połączyć z włoskim Atlantia uzgodniono prawie dwa lata wcześniej (kwiecień 2006), a w tym czasie był zaparkowany przez niechęć wyrażone przez rząd włoski.
Połączenie pomiędzy hiszpańskim i włoskim dealerskiej miał zatwierdzenia ich radach dyrektorów i akcjonariuszy spotkania i organami ochrony konkurencji.
Jednak rząd włoski miało zmian legislacyjnych mających wpływ na operację. Konkurs Komisji UE wszczęła postępowanie w sprawie działań zarządzającego trasalpino, która ostatecznie została zamknięta.