sama IA w obszarze działania pli może być dość głupia i bez konkretnej pomocy człowieka nie osiągać zamierzonych celów
AI nie wydaje się zagrożeniem a raczej szansą, która zdecydowanie może poprawić efektywność i wykorzystany czas
w ost raporcie rocznym coś na ten temat napisali
''W pierwszym kwartale 2024 roku rozpoczęto także prace nad integracją narzędzi stosowanych w produkcjach realtime, wypracowanych przez zespół R&D, z Pipeline 2.0, co w przyszłości ma wpłynąć na jeszcze szersze wykorzystanie Unreal Engine w procesie animacji i efektów specjalnych. Prace w tym zakresie będą kontynuowane, również z wykorzystaniem narzędzi do obsługi standardu USD, opracowanych w trakcie prac nad Pipeline Houdini. Kolejnym krokiem w rozwoju pipeline będzie integracja Pipeline 2.0 z narzędziami AI, powszechnie testowanymi na przestrzeni różnych projektów komercyjnych. Na ten moment zastosowanie narzędzi AI cieszy się rosnącą popularnością, jednak oferuje bardzo ograniczone możliwości oraz brak pełnej kontroli rezultatu działań i kontynuacji na przestrzeni ujęć. Spółka Platige Image podejmuje jednak działania i plany mające za zadanie jak najszybsze wdrożenie potencjalnych kolejnych wersji narzędzi AI, kiedy te oferowały będą większą kontrolę i stabilność działania.''
warto też nie zapominać, że platiż z ncbr stworzył badawczy zespół dotyczący m in zastosowania AI w obszarze grafiki komputerowej!Platige Image we współpracy z IDEAS NCBR będzie rozwijać grafikę komputerową - IDEAS NCBR – Intelligent Algorithms for Digital Economy (ideas-ncbr.pl)