Atomic Heart 2 też od ruskich zyskał 11 000 mając kartę na steamie i będąc kontynuacją znanej gry i jest top 158 na wishlistach. Jakiś horror, który już długo ma kartę na steamie zyskuje 15 000 od pokazu i wyprzedza wishlistach silent hill F od Konami co już długo jest na karcie steam. Bardzo wiarygodne... Ktoś zatrudnił ruską farmę trolli i tyle.
Niemniej jednak jak wzięli kredyt na marketing, to mogli pokazać grę na summer game fest, a nie na pokazie xbox, gdzie pokaz ogląda z 5x mniej osób, a główni zainteresowani to ludzie, którzy nie kupują gier w pełnej cenie, tylko czekają na to, czy warto odnowić abonament. Widać to potem po wyświetleniach trailerów na kanale xbox, gdzie 2-3x więcej wyświetleń mają materiały z gier w Game Passie. Też ostatnio takie dobre gry wychodzą na GP, że trudniej konkurować o to, żeby w ogóle kupiono twoją grę. Wszystko o czym piszę potwierdzają ogromne przyrosty na steam w grach pokazanych na SGF.