Było dużo pytań - wygląda, że raczej przez kogoś kto chce wejść w te usługi:
Pytanie nr 26:
Szanowni Państwo, zwracamy się z prośbą o zmianę treści SIWZ dotyczącą punktu 4.2.3.1 b z 12 miesięcy na 3 miesiące. Taka zmiana da możliwość złożenia ofert przez szersze grono Oferentów. Z doświadczenia wiemy, że niewiele firm będzie w stanie spełnić wymóg dotyczący 12 miesięcy doświadczenia przy realizacji jednego projektu w zakresie obsługi zarówno infolinii, czata jak i wirtualnego doradcy, gdyż te rozwiązania powinny być wdrażane stopniowo ze względu na ich specykę.
Odpowiedź:
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że z uwagi na charakter świadczonych usług, dotychczasowe doświadczenia oraz konieczność zapewnienia najlepszej jakości obsługi jako podmiot administracji rządowej, nie przewidujemy zmiany kryteriów wskazanych w SIWZ. Zmiany treści SIWZ
W związku z udzieleniem odpowiedzi na zadane pytania, oraz działając na podstawie art. 38 ust. 4 w zw. z art. 38 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) zamawiający informuje o zmianie treści SIWZ.
Zamawiający informuje, że przedłuża termin składania ofert zmieniając treść SIWZ w następującym zakresie:
1. Rozdział 8 pkt. 8.1 SIWZ otrzymuje brzmienie:
„Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://mpit.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY" do 28.10.2020 r. do godz. 11:00.”
2. Rozdział 8 pkt. 8.2 SIWZ otrzymuje brzmienie:
„Otwarcie ofert nastąpi poprzez upublicznienie wczytanych na Platformie Ofert w dniu 28.10.2020 r. o godz. 12:00.”