naturalnie w poprzednim wpisie miałem na mysli sprzedaż 3,5 mln $. Załóżmy, że przez 12 miesięcy sprzeda się 10.000 gier (głównie po premierze czyli w 4kw). To przychód powiedzmy 100.000$, czyli 475,000 zł. Jaką spółka może na tym zrobić marżę? Załóżmy 20%, czyli roczny zysk niecałe 100.000 zł. To przy obecnej kapitalizacji, C/Z = 170 :-)
Naturalnie to są założenia. Jaki będzie wynik czas pokaże. Natomiast przy słabej sprzedaży, normalna wycena spółki to nie będzie 17 mln kapitalizacji, tylko może 2 - 3 mln. Czyli cena akcji 1,50 - 2,50. Więc w obecnej cenie już jest uwzględniony sukces Space Tail. Jeśli się wydarzy, to mocno nie powinno rosnąć.
Pytanie więc, czemu cena trzyma się w okolicy 13,00 zł przy tak niskiej pozycji gry na wishliście?
Pewnie przez nadzieję tych co brali po 12,50zł że będzie to he moon, i przez to że są wdzięczni Albertowi że zarobili (na ten moment), albo ufają że longtermowo zarobią z Longtermem i może się wzajemnie wspierają na zamkniętym forum żeby HODL.
Dlatego ciekawa będzie reakcja na premierę. Bo cena spółek w longterm nie bierze się z wiary, że będzie dobrze albo lock-upów, tylko z cashflow, jakie spółka generuje.