Sporo ciekawych informacji. Dodam jeszcze coś od siebie. Obserwuję sprzedaż na Waszyngton, przez miesiąc sprzedali 4 samochody, łącznie za 600tys, dołożyli jeden za 500tys. Część cen podnoszą, część obniżają. Generalnie wygląda to tak że nie wyprzedają tych samochód, ale też nie zarabiają na tym. Taka działalności na przeczekanie, jak swego czasu I Motors. Salon w Katowicach był wynajmowany, Tesla może być kolejnym najemca lub kupić ten salon, ale to nie dotyczy BAH. Salon w Gdańsku to zupełnie inna liga, Tesla tego salonu raczej nie kupi. Syndyk raczej by podał informację o sprzedaży salonów, dlatego zakładam że MG wynajmie je od syndyka do wyjaśnienia sprawy, i bardzo dobrze majątek zostanie zabezpieczony. Może w Gdańsku też wynajmą dla MG. Zdunek raczej nie kupi. Wpakował się w dużą inwestycję ze Stellentis. Buduje kilka salonów na roz przy obwodnicy Gdańska. Sprzedaż nie idzie zbyt dobrze, generalnie sami nie wiedzą czego chcą i pakują dilerów w kłopoty. Dlatego Zdunek raczej będzie miał cienkie lata. Jeszcze jedno przemyślenie. Do 2020 jak ktoś podpisywał umowę z JLR, to albo miał już salo, albo zaczynał budowę. Nie znalazłem żadnych informacji że Zdunek, Gazda, Marvel, MM Cars czy Rewski rozpoczęli budowę salonu zgodnego z nornami JLR. Kto wie, może oni mają umowy na czas określony, np. 3 lata. Dopuszczam taką myśl że to zawieszenie notowań, może być po to, żeby nie można było kupić jak ktoś zacznie snuć przypuszczenia że coś tu nie gra, Bo przykładowo nie chcą z nim przedłużyć umowy. Zobaczymy co los przyniesie, kto nie ryzykuje, ten nie traci, ale i nie zarabia.