Wszystkim niezadowolonym z mojego wpisu proponuję na ochłodę zimną analizę wyników Newagu na tle "wspaniałych " wyników PESY, którymi zachwyca się Rynek Kolejowy
Coraz lepsza sytuacja finansowa Pesy - Wszystko na temat branży kolejowej: PKP, Intercity, przewozy regionalne, koleje mazowieckie, rozkłady jazdy PKP, Kolej (rynek-kolejowy.pl)Powtórzę jeszcze raz wyniki roku 2020:PESA: 5 mln EBIDTA i 74 mln straty netto z niemal 2 mld obrotu NEWAG: 292 mln EBIDTA i 218 mln zysku netto z 1,32 mld obrotu Grupa NEWAG jest wyceniana na 4 -krotność swej EBIDTY i mniej niż wynosi jej roczny obrót, co jest "analfabetyzmem rynkowym"
Na koniec przypomnę niezawodny w takiej sytuacji komentarz @Aleks-a z wątku "wyrazy współczucia"
cyt. "Rating AAA, kontrakty są, c/z =5, trochę technologii i wiedzy trzeba mieć żeby zbudować lokomotywę. Tartak miałby wyższe wskaźniki. Niesamowite".Powyższy wpis jest kolejnym wyrazem szacunku dla działania Zarządu i solidnej pracy pracowników Grupy Newag oraz pełnej dezaprobaty dla sposobu wyceny akcji Grupy Newag, w czym pomagają takie chamskie zagrywy, jak wczorajsze dławienie wzrostów między 16:00 a 17:00.
To są twarde fakty, a nie przypuszczenia lub uszczypliwości.