Z radością informujemy o postępach i planach naszej spółki na nadchodzący rok, który zapowiada się jako okres intensywnych premier i rozwoju naszego portfolio gier.
- Monsters Domain: Prace nad pełną wersją gry są w toku, z planowaną premierą w lutym lub marcu. Aktualnie wprowadzamy znaczące zmiany, w tym nowy system zapisu gry, co jest procesem czasochłonnym i generuje dodatkowe wyzwania w postaci nowych błędów. Liczba zapisów na listę życzeń stale rośnie, obecnie osiągając ponad 120 tysięcy. Zachęcamy akcjonariuszy do przetestowania gry – wystarczy przesłać do nas wiadomość e-mail z prośbą o klucz.
- Annonymus Hacker Simulator: Oczekujemy dostarczenia pełnej wersji gry na początku lutego. Gra charakteryzuje się niskimi kosztami produkcji, co pozwoli uzyskać zwrot z inwestycji w pierwszych godzinach po wydaniu. Wysoka powtarzalność gry minimalizuje ryzyko wystąpienia nowych bugów w trakcie polishingu. Przed premierą przeprowadzimy dodatkową rundę playtestów.
- Orc Warchief: Prace nad grą są intensyfikowane w celu przygotowania jej do festiwalu dem. Gdy otrzymamy potwierdzenie od deweloperów, że zdążymy na pewno umieścimy tą informację na naszych socjal mediach. Data wydania została zaktualizowana na Steam, jednak prosimy o traktowanie jej jako orientacyjnej.
- Rich Dad Simulator: Gra jest w zaawansowanej fazie rozwoju, jednak wymaga dodatkowych prac nad jakością. Planujemy wydanie prologu w ciągu najbliższych dwóch miesięcy.
- Post-Apo Builder: Jako wydawca, nie mamy bezpośredniego wpływu na produkcję gry, ale zapewniamy wsparcie marketingowe. Szczegółowe informacje będą przekazywane w miarę ich potwierdzania.
- Gatekeeper Chronicles: Plague & Revolt: Produkcja trwa, z planowaną premierą w trzecim lub czwartym kwartale roku. Szczegóły zostaną ujawnione w odpowiednim czasie.
- Dark Gravity: Premiera pełnej wersji gry przewidziana jest w ciągu najbliższego miesiąca. Jest to mniejszy projekt w naszym portfolio.
- Cyber Town: Produkcja gry została tymczasowo wstrzymana przez Gameplanet, jednakże w przypadku wznowienia, pozostajemy jej wydawcą.
Co do innych projektów, informacje będą przekazywane w miarę ich rozwoju. Chcielibyśmy również zapewnić, że liczba prowadzonych przez nas projektów nie wpływa negatywnie na jakość ani terminowość naszych kluczowych produkcji. Każda gra jest rozwijana przez oddzielny zespół deweloperski, a ewentualne opóźnienia wynikają wyłącznie z procesu deweloperskiego i dążenia do osiągnięcia najwyższej jakości produktu. W procesie testowania każdej gry korzystamy z usług zewnętrznych testerów PLW, posiadamy również własny, dedykowany zespół testerski. Dodatkowo, prowadzimy zamknięte testy, udostępniając klucze wybranej grupie największych fanów naszych gier na platformie Discord.
Podsumowując, w pierwszej połowie 2024 roku planujemy wydać pełne wersje gier: Monsters Domain, Anonymous Hacker Simulator, Dark Gravity, a także prologi do Orc Warchief i Rich Dad Simulator. Przygotowujemy się również do prezentacji naszych nowych projektów.
W kwestii naszych działań na rynku giełdowym, z przyjemnością informujemy, że wszystko przebiega zgodnie z planem. Podpisaliśmy umowy dotyczące wprowadzenia spółki na giełdę i wybraliśmy audytora. Mamy nadzieję, że cały proces przebiegnie bez komplikacji, a nasze nadchodzące premiery udowodnią wartość naszej spółki. Po debiucie giełdowym, planujemy dalsze zwiększanie wartości firmy poprzez publikację nowych tytułów.
Z niecierpliwością oczekujemy na nadchodzący rok i jesteśmy przekonani, że będzie on przełomowy dla naszej spółki. Zachęcamy do grania w nasze gry i doświadczenia jakości naszych produkcji.