Forum Giełda +Dodaj wątek
Opublikowano przy kursie:  20,63 zł , zmiana od tamtej pory: 36,69%

Re: Ccc i LPP rośnie a to coś na czerwono

Zgłoś do moderatora
Na tą chwilę najważniejsze utrzymanie dodatniego LFL w sieci Pepco i Dealz, jeżeli upilnują, to w średnim i długim okresie nic wzrostów nie zatrzyma. Odnośnie niepewności, pierwsza - kwestia sklepów w Niemczech, jak to zostanie rozwiązane. Druga - czy Poundland został całkowicie odpisany. Trzy - kontynuacja polityki dywidendowej, mam nadzieję, że przedstawia zasady jak to będzie wyglądało w kolejnych latach. Ile procent dodatnich przepływów przeznacza na Dywidendę, ile na rozwój. Cztery - kiedy kolejne transze skupu. Mam nadzieję że przy okazji wstępnych wyników pod koniec Sierpnia, na konferencji coś pisną odnośnie powyższego. Na pewno poznamy szacunkowa EBITDa. W zeszłym roku prognozowali 900+ mln Euro, a dowieźli 944. Jak to powiadają cierpliwy kamień ugotuje, no i gotujemy

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
PEPCO -0,39% 28,20 2025-10-30 17:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.