No to zastanowmy sie, co znaczy "jedna dobra gra" w realiach 2025+. To musi byc rozbudowany projekt na ok 15-20 godzin gry, tworzący jakąś nową jakość - bo teraz takie spellcastery jak wizards albo hack-n-slashe robi kazdy. Generalnie- projekt rozmiarów Warhammera. Czyli jakies dwa lata pracy dla zespołu 30-40 deweloperów, w tym czasie utrzymywanie się z bieżącej sprzedaży - ktorej juz nie ma, a za dwa lata bedzie jeszcze mniej. Byc moze w 2021 Carbon mial jeszcze rezerwy na pdoobne przedsiewziecie, ale teraz juz na pewno nie. Pisałem juz,ale powtorze - fakt, ze z Vertigo dzielili sie zyskami 50/50 w zamian za finansowanie w czasie dewelopmentu mówi mi więcej, niż raporty. Coz, kolejne studio gamingowe jakich byly juz setki, ktore mialo swoj moment chwaly i teraz zmierza ku zamknięciu albo wykupowi.