Forum Giełda +Dodaj wątek

Re: C2A - Branża Digital Signage nie poddaje się kryzysowi

Zgłoś do moderatora
Call2Action rozmawia o przejęciach i rozważa wejście na rynek główny


[wywiad]

Marcin Droba

Warszawa, 29.12.2011 (ISB) - Spółka Call2Action, działająca na rynku Digital Signage nie wyklucza przejścia z NewConnect na rynek główny GPW w perspektywie dwóch lat, poinformował członek zarządu Michał Maciuk w rozmowie z ISB. Spółka już w nadchodzącym roku może przeprowadzić akwizycje.

„Firma prowadzi w tej sprawie rozmowy. Zakładając ich powodzenie już w 2012 roku może dojść do akwizycji" – powiedział Maciuk zapytany o możliwości dotyczące przejęć.

Maciuk zaznaczył, że rynek Digital Signage jest rozdrobniony i w perspektywie kolejnych dwóch lat na pewno będzie następowała jego stopniowa konsolidacja, ponieważ na trudnym rynku reklamowym skutecznie rywalizować mogą tylko największe podmioty. Dodał, że w ciągu dwóch lat spółka może przenieść notowania na rynek główny.

„Dynamiczny rozwój otwiera nam możliwość wejścia na rynek główny. Call2Action rozważa wejście na niego w perspektywie dwóch najbliższych lat" – poinformował Maciuk. Obecna kapitalizacja spółki kształtuje się na poziomie ok. 21,4 mln zł.

Spółka specjalizuje się w sprzedaży czasu reklamowego na własnych nośnikach multimedialnych działających w technologii Digital Signage. Umożliwia ona zarządzanie siecią w czasie rzeczywistym, a także dywersyfikację i regionalizację przekazu. Firma dysponuje własną siecią ponad 3000 ekranów zlokalizowanych na terenach trzech ogólnopolskich sieci handlowych.

W III kwartale 2011 roku zysk netto spółki wyniósł 1,47 mln zł wobec 104 tys. przed rokiem a przychody wzrosły do 3,75 mln zł wobec niecałych 950 tys. zł przed rokiem. Maciuk liczy na to, że spółce uda się podtrzymać wysokie tempo wzrostu.

„Trudno nam wypowiadać się o całej branży, natomiast tempo wzrostu Call2Action było bardzo wysokie. Najlepiej obrazują to wyniki finansowe spółki w trzecim kwartale 2011 roku. Poza pozyskaniem znaczących reklamodawców rozpoczęliśmy także instalację kolejnej sieci nośników. Kompaktowe hipermarkety Tesco powiększą zasięg Call2Action o 67 miast Polski. Jesteśmy przekonani, że uda nam się utrzymać tak dynamiczny rozwój również w 2012 roku" – zaznaczył członek zarządu spółki.

Jego zdaniem perspektywy wzrostu segmentu Digital Signage wynikają z trendów na całym rynku reklamowym.

„Powszechnym trendem w reklamie jest jej personalizacja. Nie wystarczą już zwykłe spoty i plakaty reklamowe emitowane czy rozwieszane w losowo wybranych miejscach. Aby przekaz był skuteczny musi odpowiadać aktualnym potrzebom konsumenta. To w tym rozwiązaniu upatrujemy szansę na rozwój Call2Action" – powiedział Maciuk. (ISB)

mtd/sg

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
C2A 0,00% 0,01 2013-04-30 11:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.