Forum Giełda +Dodaj wątek

Re: bardzo dobre wieści dla Graala...

Zgłoś do moderatora
Mysle, ze generalnie branza spozywcza ma duza przyszlosc w PL.

Z kilku powodow:

1. Latwe mozliwosci eksportu do krajow, UE. To wazne, bo zywnosc nalezy do dobr z najwyzszymi clami i zaporami administracyjnymi.

2. Stosunkowo wysoki udzial kosztow pracy, ze wzgledu na srednia mechanizacje. To znaczy, ze to, ze w PL pensje sa niskie robi roznice.

3. Dosyc mocne tradycje w tym sektorze.

4. Duza ilosc malych i srednich firm. To znaczy, ze jest miejsce do przejec i konsolidacji.

5. Europejczy zaczynaja byc bardziej price conscious, a to znaczy, ze siegna po tanszy produkt z PL, ktory ma szanse "zrobic marke"


Problem jest tylko taki, ze dobrze zarzadzanych firm jest w tym segmencie niewiele...bo zwykle to firmy w stylu: "Ja ze szwagrem i sasiad", a taki model nie ma perspektyw....

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
GRAAL 0,00% 31,70 2016-11-16 01:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.