No właśnie - obie rozwijają się równie dynamicznie i ciężko wskazać faworyta. Autopartner niby ma nieco większą dynamikę sprzedaży, ale w ostatnim kwartale to Intercars jakby bardziej przyspieszył (w odróżnieniu od Autopartnera miał lepsze wyniki Q/Q. Autopartner ma wyższą rentowność sprzedaży, ale ostatnio marże szybciej rosną Intercarsowi. Kurcze, naprawdę ciężko wybrać. Co do ceny - jest to oczywiście argument za Autopartnerem (psychologicznie fajniej kupić ponad 100 akcji Autopartnera niż 3-4 akcje Intercarsu), ale wszyscy wiemy, że tak naprawdę to kwestia ilości akcji, i mogą to z czasem załatwić np. podziałem akcji. Swoją drogą - przykład LPP pokazuje, że nawet na polskiej giełdzie akcje potrafią urosnąć z 48 zł na ponad 19000 zł za szt., więc nie jest to zagadnienie jeśli papier jest rzeczywiście dobry. Plus wysokiej ceny jest taki, że spekulująca dzieciarnia nie wskakuje na walor.