Forum Giełda +Dodaj wątek
Opublikowano przy kursie:  0,17 zł , zmiana od tamtej pory: -20,29%

Re: ALE WAS UBRALI NA LATA :D

No oczywiści przy 0,23 też dawały sygnał na kupno idąc twoim tokiem myślenia :)
Ja was tylko ostrzegam bo większość to robi na was miliony piszą głupoty na forum a większość ludzi w to wierzy i kieruje się wpisami
Prosta zasada piszą sprzedaj to zastanawiaj się nad kupnem, piszą kupuj to szybko sprzedawaj
Nie wiem co teraz pisze większość ale raczej na kupuj więc pewnie nadal będzie sypanie
Wystarczy patrzeć na Macd i można spokojnie grać DT bo na noc bym z tym nie został
Pozdrawiam i jak chcecie zarabiać to nie czytajcie forum lub kierujcie się tym co pisałem wyżej bo ja gram od 7 lat i zawsze tak tutaj było :)
Jak na forum zwiastują koniec, tragedię itp to śmiało można brać bo większość już sprzedała a właśnie wtedy zazwyczaj się kupuje ponieważ jak ktoś widzi +30% to czeka na kolejne +30% później spada np o 10% to już mu szkoda sprzedać bo przecież miał +30% a teraz ma +20% wiec czeka dalej aż ma 0 lub nawet - :) a najlepsi są ci co kupują np na +300% jak już całe forum krzyczy KUPUJ :) a wszyscy wtedy sprzedają
To forum to największy chłam jaki w życiu spotkałem i wchodzę tutaj czasami ostrzec naiwnych
Z resztą na rajdach i cfi też ostrzegałem a teraz ludzie płaczą że mają -80 000 na Cfi a jak przy 3 zł pisałem wywalać bo leci na 0,50 to się śmiali :D
Spadki nie jest trudno przewidzieć gorzej jest z wzrostami a bardziej określić ich zasięg więc pisanie typu jutro +30% nie ma sensu ponieważ nie wiesz jak się rynek zachowa jakie podadzą info itp
Ja zazwyczaj kupuje pod infa i to na jeden max dwa dni tak jak dzisiaj na petrolu czy calatrava i nie ma co czekać na +50% tylko jak widzisz że masz już sygnał na S z Macd to od razu oddajesz a pod info zawsze odbije lecz trzeba potrafić interpretować infa i obserwować co robią inni
Mam nadzieję że komuś to pomoże bo poświęciłem na to 10 min mojego życia a dla mnie to dużo ;)