Raport półroczny onesano S.A. za I półrocze 2023 r.
Chorzów, dnia 19 września 2023 r.
• Zespoły sprzedażowe OneVital oraz FoodVital powiększyły się, pozwoliło to pozyskać nowych partnerów handlowych m.in. Zdrowit i Apteki
Śląskie.
• Przeprowadzona została kampania radiowa (RMF FM) promująca kapsułki Estrovita Skin oraz EstroVita TeenSkin .
• Zaplanowano i przygotowano kampanię mediową z wykorzystaniem mediów tradycyjnych oraz digitalowych, która swój start będzie miała
w ostatnim tygodniu września 2023 r.
• Uruchomiono pierwszy z konkursów odsprzedażowych u partnera handlowego. Spółka zamierza kontynuować akcje wspierające
odsprzedaż u innych partnerów handlowych.
• Prowadzono działania PR’owe zarówno w zakresie PR produktowego jak i korporacyjnego.
• Przygotowano identyfikację wizualną oraz szatę graficzną nowej linii produktowej PostVital.