Patrząc na sprawę z perspektywy kilkuletniej, no to niezbyt dobra wiadomość. Hangary miały być warte 3-4 miliony Euro w czasach urodzaju a jest klops.
Patrząc z kolei z perspektywy kilku ostatnich kwartałów, gdzie spółka przynosiła regularne duże straty, no to jest to w miarę dobra wiadomość. AER pozbył się kosztownego 'dziecka', które miał na utrzymaniu.
Zauważcie, że w spółce z Dinard nic tam prawie nie zostało Jak wspomniałem wcześniej wszystkie aktywa trwałe zostały przeniesione do innej spółki zależnej aerfinance - Avio21, o której na razie jest cicho.
Zadłużenie wobec Aerfinance także zostało już sprytnie rozliczone, poprzez 'zamianę' tychże zobowiązań na udziały w innych podmiotach z kapitałem z POiG.
Zakładam, że bardzo ciekawy może być kolejny raport. Jeśli 'wyparuje' z niego zadłużenie aertech sas, to znacząco wzrosną wszystkie wskaźniki fundamentalne.
Aertech SAS od kiedy został przejęty przez Aerfinance co kwartał przynosił straty